Në mbështetje të ligjit nr. 7961, datë 12.07.1995, “Kodi i Punës i Republikës së Shqipërisë”, i ndryshuar, të nenit 19, të ligjit nr. 44/2015, “Kodi i Procedurave Administrative i Republikës së Shqipërisë”, të ligjit nr. 90/2012 “Për organizimin dhe funksionimin e administratës shtetërore”; të Rregullores së Brendshme, të miratuar me urdhrin nr. 42, datë 05.04.2023, të Ministrit të Brendshëm, “Për miratimin e Rregullores së Brendshme për organizimin dhe funksionimin e Ministrisë së Brendshme”, të urdhrit të Sekretarit të Përgjithshëm nr. 6839, datë 14.06.2023,“Për miratimin e udhëzuesit për përcaktimin e rregullave, kritereve dhe procedurave për shpalljen e pozicioneve me kod pune në Aparatin e Ministrisë së Brendshme”, Ministria e Brendshme shpall 1 vend vakant: Arkivist/Protokollist në Sektorin e Arkiv-Protokollit, në Drejtorinë e Shërbimeve Mbështetëse, në Drejtorinë e Përgjithshme Ekonomike dhe të Shërbimeve Mbështetëse.
Përshkrimi përgjithësues i punës për pozicionin:
- Regjistron korrespondencën dhe çdo dokumentacion tjetër zyrtar të institucionit;
- Përgatit mjete informacioni për përdorim efikas të dokumenteve;
- Kërkon, nxjerr dhe vë në dispozicion dokumentet sipas kërkesave të ndryshme të depozituara pranë Sektorit;
- Bën qarkullimin e korrespodencës të dokumentacionit brenda institucionit, sipas delegimeve nga eprorët;
- Çel dosjet sipas pasqyrës emërtuese në fillim të vitit dhe mbyllja e tyre në fund të vitit kalendarik;
- Përpunon nga pikëpamja tekniko-shkencore dokumentacionin arkivor, sipas listës së dokumentacionit me afatet e ruajtjes.
Kriteret që duhet të plotësojnë aplikantët për këtë pozicion:
Kritere të përgjithshme:
- Të jetë shtetas shqiptar;
- Të ketë integritet të lartë profesional e moral;
- Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë të gjykatës;
- Të mos jetë përjashtuar/shkarkuar nga administrata publike;
- Të ketë aftësi të mira komunikimi dhe të punuarit në grup;
- Të ketë njohuri të programeve bazë të kompjuterit.
Kritere të posaçme:
Të plotësojë kërkesat për nivelin e arsimit, përvojës dhe kërkesat e tjera për pozicionin përkatës:
Arsimi: Të ketë diplomë të nivelit bachelor në shkenca shoqërore.
Përvoja: Nuk kërkohet përvojë. Të ketë eksperiencë të mëparshme në këtë profil/profesion, përbën avantazh.
Fusha e njohurive, aftësitë dhe cilësitë mbi të cilat do të zhvillohet intervista.
Kandidatët do të intervistohen në lidhje me:
- Njohuri të përgjithshme të ligjit nr. 7961, datë 12.07.1995, “Kodi i Punës i Republikës së Shqipërisë”, për të drejtat dhe detyrimet e Punëdhënësit e Punëmarrësit;
- Njohuri mbi ligjin nr. 9154, datë 06.11.2003 “Për arkivat”.
Dokumentacioni, mënyra dhe afati i dorëzimit të aplikimeve. Aplikantët duhet të dorëzojnë dokumentet, si më poshtë:
- Kërkesë për punësim;
- Jetëshkrim;
- Fotokopje të diplomës;
- Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë, nëse ka);
- Fotokopje të letërnjoftimit (ID);
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
- Vërtetim/Vetëdeklarim të gjendjes gjyqësore.
Mosdorëzimi i dokumenteve të mësipërme dhe mosplotësimi i kritereve, e s’kualifikojnë automatikisht aplikantin.
Aplikimi dhe dorëzimi i të gjitha dokumenteve të cituara më sipër, duhet të bëhet brenda datës 17.10.2024, në Ministrinë e Brendshme, në adresën: Blv. “Dëshmorët e Kombit”, Nd. 1, 1001 Tiranë.
Zhvillimi i intervistës me aplikantët e përzgjedhur nga komisioni “Ad-Hoc” do të kryhet brenda datës 31.10.2024, në Ministrinë e Brendshme.
Njoftim
Lista e personave të kualifikuar për të vijuar me fazën e intervistës, për shpalljen e vendit të lirë të punës, Arkivist Protokollist, në Drejtorinë e Shërbimeve Mbështetëse:
1. Ajeta Isufaj; 2. Alda Rama;
3. Brisilda Vukaj; 4. Eralda Tarja;
5. Griselda Selimi; 6. Ina Sota;
7. Iva Bezhani; 8. Lodiano Skendi;
9. Margarita Kela; 10. Megisa Mbolaj;
11. Xhulio Semini.
Data dhe vendi i zhvillimit të intervistës do të shpallen brenda datës 28.10.2024.
Përditësim:
Intervista me aplikantët e kualifikuar, do të zhvillohet ditën e mërkurë, datë 30.10.2024, ora 09:00, në ambientet e Ministrisë së Brendshme.
Njoftim mbi shpalljen fitues:
Në vijim të komunikimeve mbi shpalljen e vendit të lirë të punës, Arkivist Protokollist, në Sektorin e Arkiv Protokollit, në Drejtorinë e Shërbimeve Mbështetëse, në Drejtorinë e Përgjithshme Ekonomike dhe e Shërbimeve Mbështetëse, kandidati i kualifikuar fitues është znj. Griselda Selimi, me 72 pikë.